Vietimme lomaa avovaimoni kanssa hänen äitipuolensa mökillä. Marjan isä ja äiti olivat eronneet vajaa parikymmentä vuotta aikaisemmin ja isä oli mennyt uusiin naimisiin ja hänellä oli tytär myös uudesta avioliitosta. Isä oli ottanut nuoren vaimon. Elina on Marjaa 12 vuotta vanhempi, joten hän on 40-vuotias. Minä sijoitun heidän puoliväliinsä iän suhteen. He eivät olleet ihan parhaat ystävät keskenään, mutta käymme aina joskus vierailulla. Isä kuoli edellisenä syksynä ja äiti ja tytär elävät kahdestaan. Me olemme olleet pari vuotta Marjan kanssa yhdessä.

Oli aurinkoinen päivä ja kaikki kolme naista ottivat rantakalliolla aurinkoa Viihdyin paremmin, kun oli jotain tekemistä ja aloin pilkkoa puita. Olin saanut aika hyvän pinon polttopuita, kun Elina tuli katsomaan, mitä olin tekemässä.

- Kyllä on mukava katsoa, kun tuollainen jäntevä mies tekee kunnon töitä ja hiki virtaa. Täällä ovat nuo miesten työt jääneet tekemättä sitten viime kesän. Kaikenlaista olisi tehtävä, mutta en nyt tarkoita, että sinun pitäisi ne tehdä.

- Kerro vaan, mitä pitäisi tehdä. Kyllä minä teen mielelläni.

- Tuolla sisällä olisi vähän korjattavaa, jos nyt välttämättä haluat.

Elina meni edelläni yläkertaan. Seurasin häntä portaissa ja shortsien peittämä hyvännäköinen peppu keinahteli edessäni. Hän meni ikkunan luo ja katsoi ulos.

- Mikä täällä on rikki? kysyin.

- Minä. Sinun pitää korjata minut.

- En minä mikään psykiatri ole.

- No sanotaan sitten, että sinun pitää korjata minut, koska olen niin puutteellinen.

Elina avasi shortsiensa napin ja vetoketjun hitaasti. Riisui ne sitten pois.

- En minä nyt sentään... Marja on tuolla ulkona ja Emmikin.

- Siellä ne pysyvät kuin tatit. Myönnä pois, että olet haaveillut siitä minun kanssani. Katselet minua joskus salaa sillä tavalla. Sitä paitsi Marjalla on kuukautiset, joten taidat sinäkin olla puutteessa.

Oli totta, että Elina oli kaunis nainen ja olin häntä katsellut, mutta varmasti kaikki miehet katselevat kauniita naisia ja ajattelevat asioita, jotka eivät koskaan toteudu.

Elina tuli lähemmäs ja avasi minunkin housuni. Samassa hän tunsi kaluni, joka oli jo puolittain pystyssä uimahousuissani.

- On sinulla ainakin välineet asian korjaamiseen.

Hän työnsi kätensä uimahousuihini ja veti sen esille. Hetken sitä tutkittuaan hän veti housuni alas ja polvistuessaan otti kaluni suuhunsa. Ei siinä ollut mitään tehtävissä. Se tuntui niin hyvältä, etten voinut lopettaa sitä. Hetkessä se oli täysin pystyssä.

Elina riisui bikinien alaosan keinutellen peppuaan.

- Näytä nyt sitä oma-aloitteisuuttasi niin kuin puita pilkkoessasi, ettei minun tarvitse pyydellä.

Hän meni ikkunan edessä olevan laatikoston luo nojaten siihen käsillään ja pyllistäen minulle. Tunnustelin peppua käsilläni. Se oli kieltämättä ihan parhaita, mitä olin pidellyt, parempi kuin Marjalla, vaikka sekin oli ihan hyvä. Vein kädet rintojen alle ja työnsin ne yläosan sisään ja nostin sen pois tieltä. Rinnat täyttivät käteni kokonaan. Katsoin samalla Elinan olan yli ulos ja näin Marjan ja Emmin olevan edelleen samoilla paikoillaan. Elina oli siis asettunut tähän vahtiin.

Venyttelin nännejä sormillani ja hieroin rintoja. Suutelin Elinan niskaa ja laskin toisen käteni hänen haaroihinsa. Tunsin karvoituksen ja hivutin kättäni pidemmälle. Kaivoin sormellani huulien välistä liukkautta ja pyöritin sitä vähän ylempänä löytyneeseen klitorikseen. Ei tarvinnut kauaa pyöritellä, kun Elinasta lähti tyytyväisen oloista huokailua. Oma-aloitteisesti päätin sen hyväilyn siihen ja notkistin vähän hänen selkäänsä. Elinan pillu oli jo niin märkänä, että kaluni liukasteli jo huulilla. Työnnyin hitaasti juurta myöten pilluun. Otin lanteista hyvän otteen ja työnnyin uudestaan voimalla sisään.

- Ota minut oikein rajusti. Se tuntuu niin ihanalta, kun hikinen mies nai oikein kunnolla.

Elina joutui ottamaan kunnolla tukea laatikostosta. Onneksi ikkuna oli kiinni ja naiset riittävän kaukana rannalla. Elinan vaikerrus ja pakaroiden läiske olisivat muuten kuuluneet. Yläkerrassa oli lämmin ja olin jo muutenkin hikinen. Hiki virtasi, kun kaluni liukui mökin emännän halukkaaseen pilluun. Vaikka se tietysti oli väärin Marjaa kohtaan, se tuntui oikealta Elinaa ja myös itseäni ajatellen. Me todella nautimme toisistamme. Pillu suorastaan imi kaluani sisäänsä. Elinan vartalon lisäksi minua kiihotti tilanne, jossa rakastelimme. Jännitys toi huomattavan lisävirityksen. Pillun tarjoaminen oli myös parasta vieraanvaraisuutta, mitä tiedän. Mutta ei jäänyt emäntäkään osattomaksi, vaan sai valtavan orgasmin ja uskoin sen jo kuuluneen rannallekin. Minä sain lähes heti Elinan jälkeen vastaavanlaisen purkauksen. Sen jälkeen Elina vielä halasi ja suuteli minua kiitokseksi.

Iltaa vietettiin yhdessä ja Elina tuntui olevan Marjalle oikein ystävällinen, eikä mitään ongelmia tuntunut olevan. Mentiin aika aikaisin nukkumaan, koska olin päättänyt lähteä kokeilemaan kalaonneani kuudelta aamulla.

Aamulla kannoin kalastusvehkeitä veneeseen ja näin Emmin veneen vierellä. Hänellä oli virveli kädessään, joten arvasin hänen haluavan mukaan.

- En tiennyt, että kalastelet.

- Tämä on isän vanha. Olen minä joskus kaloja saanutkin.

En voinut estää häntä tulemasta mukaan, koska olin heidän mökillään ja käytin heidän venettään. Olin ajatellut, että saisin olla muutaman tunnin ihan vaan itsekseni. Emmi oli 16-vuotias, joten ei hän nyt mikään kyselyikäinen ollut.

Emmi opasti minut pieneen saareen, josta hänen isänsä oli saanut parhaat saaliit.

Runsaan tunnin heittämisen jälkeen minulla oli yksi hauki ja kaksi ahventa. Emmilläkin oli kaksi ahventa. Kaivoin termospullon kassista.

- Kyllä tästä kahvia sinullekin riittää. Enempää mukeja ei ole eikä maitoa.

- Ei haittaa. Juodaan vuorotellen samasta mukista.

Joimme tosiaan vuorotellen mukista ja söimme leivänkin puoliksi.

- Aika lämmin päivä tulee, kun on nyt jo näin kuuma, Emmi sanoi.

- Se on hyvä, että aurinko paistaa.

- Tule uimaan, Emmi sanoi ja alkoi riisua vaatteitaan.

- Minä jätän väliin.

Luulin, että hänellä olisi ollut uimapuku alla, mutta Emmi riisui kaikki vaatteensa ja juoksi veteen. En ehtinyt sanomaan mitään. Jatkoin heittelemistä ja käännyin toiseen suuntaan, kun hän nousi vedestä. Jonkun ajan päästä käännyin katsomaan hänen suuntaansa olettaen hänen jo pukeneen. Emmi kuivasi itseään auringossa kalliolla selällään maaten. Käännyin äkkiä takaisin, mutta hän ehti huomata sen.

- Ei sinun tarvitse hävetä, kun en minäkään häpeä.

- No ei se nyt ole sopivaa katsella sinua tuollaisena, sanoin kääntymättä häneen päin.

- Minulle se sopii. En tiedä, kenelle se ei sovi.

- Tuolla mökillä on pari henkilöä, joille se ei sovi.

Samassa tunsin siiman päässä nykivän.

- Nyt siellä on kala.

Väsytin kalan ja kelasin sitä kohti rantaa. Käännyin ottamaan haavia takaani kalliolta. Emmi seisoi siinä haavi kädessään. Hän oli varmaan seurannut siinä koko ajan.

- Minä voin auttaa saamaan sen ylös.

Hauki oli rantavedessä ja Emmi sai sen haaviinsa. Hän piti kalasta kiinni haavissa, kun otin koukut sen suusta. Hän nosti hauen haavista ja piti siitä kiinni molemmilla käsillään.

- Aika iso vonkale.

Emmi ojensi kalan minulle.

Kun olin vienyt kalan talteen, menin pesemään käsiäni rantaan. Emmi tuli viereeni pesemään myös käsiään. Noustessamme siitä en voinut olla katsomatta hänen kaunista nuoren naisen vartaloaan. Tietysti hän huomasi sen ja hymyili minulle.

- Onko minulla hyvät rinnat?

Ne olivat hyvät ja kehittyneet jo aivan naisen rinnoiksi. En tiennyt, miten olisin vastannut ja harkitsin hetken.

- Ne ovat oikein kauniit.

- Entä vartaloni?

- Kaunis naisen vartalo.

- Kiihottaako se sinua?

Siihen en olisi halunnut vastata. Vastaisin miten tahansa, siitä ei seuraisi hyvää.

- Periaatteessa kyllä.

- Tarkoitat varmaan, että kiihottaa, mutta et uskalla sanoa sitä. Minä haluaisin nähdä, minkälaisen vonkaleen se saa aikaan housuissasi.

Emmi astui lähemmäs. Minulla oli housuissani kuminauhavyötärö ja hän sai helposti vedettyä ne alas. En ehtinyt tekemään oikeastaan mitään, kun hänen kätensä oli jo kalsareissani ja kalussani kiinni. Kyllähän se oli jo kasvanut vonkaleeksi ja kovettui yhä enemmän hänen kädessään. En tiedä, mitä olisin sanonut, joten en sanonut mitään. Tytär näytti olevan näissä asioissa äitiäänkin suoraviivaisempi. Hän riisui kalsarini pois. Näin Emmin ilmeestä, miten hän innostui, kun näki seisovan kaluni. Hän riisui vielä paitani. Sitten hän suuteli minua ja alastomat vartalomme olivat kiinni toisissaan.

- Haluan sen tulevan minun sisääni.

En voinut väittää hänelle, etten haluaisi tehdä sitä hänelle, koska se näkyi, että halusin sitä kovasti.

- Ei minulla ole kondomeja.

- Ei tarvita.

Ajattelin, että hänellä oli joku vakituinen poikaystävä ja pillerit enkä udellut asiasta.

Emmi jatkoi suutelemista ja hyväili kädellään selkääni ja peppuani.

- Hyväile minua, Emmi pyysi.

Aloin hyväillä hänen peppuaan ja sitten rintoja. Kyllähän se oli uskomatonta päästä sellaisiin nuoriin rintoihin tutustumaan. Tavallaan minua hävetti, mutta samalla minua kiihotti niin paljon, etten pystynyt vastustamaan. Laitoin vaatteet alustaksi kalliolle ja laskin Emmin siihen makaamaan. Suutelin häntä pitkään ja kiihkeästi. Imin rintoja ja hyväilin niitä suullani ja käsilläni. Levitin hänen jalkansa ja nuolin reisien sisäpintaa. Nuolaisin pillun huulia ja kutitin kielelläni klitorista. Emmi alkoi huokailla nautinnosta. Työnsin kieleni pilluun ja huomasin sen olevan Emmin eritteistä liukas.

Nousin ylemmäs ja liukastelin huulilla terskallani. Työnsin kalun sisään tiukkaan pilluun. Hitaasti se upposi syvemmälle. Katsoin Emmin kasvoja ja näin, että häntä jännitti, mikä tuntui vähän oudolta. Pian pääsin kuitenkin vauhtiin. Nojasin käsilläni kallioon ja punnersi Emmin päällä. Emmi oli jalat koukussa allani. Katsoin miten kaluni upposi tiukkaan pilluun. Nautin aivan tietoisesti siitä, että sain niin nuorta pillua. Elinaa oli ollut hyvä naida, mutta Emmissä oli vielä enemmän kielletyn hedelmän makua. Emmin hengitys tiheni ja hän alkoi vikistä. Sitten hän sai orgasmin. Minä jatkoin ja Emmin vikinä jatkui, kunnes ruiskaisin lastini Emmin pilluun.

Lähdimme kalasaaliin kanssa mökille. Naiset nukkuivat vielä, joten päätimme olla kertomatta olleemme yhdessä kalastamassa.

Kun olimme kaikki yhdessä syöneet aamupalaa, Marja ja Emmi menivät taas ottamaan aurinkoa. Vähän minua pelotti, että Emmi paljastaisi saaren tapahtumista jotain Marjalle. Minä perkasin kalat ja vein ne Elinalle.

- Kalastajan pitää saada palkkansa, Elina sanoi ja halasi minua.

- No ei tässä nyt mitään palkkoja tarvita.

Elina suuteli minua aika kiihkeästi.

- Ei me nyt taas voida, sanoin.

- Voidaan. Minun tekee ihan hirveästi mieli.

Irtaannuin hänestä ja menin rannalle muiden kanssa suojaan.

Otin hetken aurinkoa ja menin uimaan. Emmi tuli perässäni uimaan. Uidessani takaisin me olimme laiturin rappusten luona samaan aikaan. Emmi antoi minulle suukon.

- Tehdään se yöllä uudestaan, Emmi sanoi.

- Ei se onnistu.

- Totta kai se onnistuu. Keksitään jotain.

Lähdin ylös portaita ja menin Marjan viereen kuivaamaan itseäni. Sekä äiti että tytär olivat aivan kiimaisia. Minulla oli aika vaikeat oltavat. Melkein toivoin, että Marja olisi ehdottanut jo pois lähtöä, mutta hän tuntui viihtyvän paremmin kuin olin etukäteen kuvitellut.

Söimme kalakeittoa lounaaksi ja paistettuja ahvenia illalla. Päivä meni ihan mukavasti ilman uusia lähestymisiä. Nukkumaan mennessä ajattelin äitiä ja tytärtä. Miten olisi käynyt, jos Marja ei olisi ollut paikalla? He olisivat varmasti paljastuneet toisilleen. Olin varma, etteivät he tienneet toistensa teoista ja suunnitelmista. Pelkäsin, että jompikumpi tulisi hakemaan minua yöllä Marjan vierestä omaan sänkyynsä.

Aamulla heräsin kuitenkin Marjan vierestä. Minulla ei ollut kelloa, mutta ulkona paistoi aurinko ja nousin ylös. Tuvassa näin kellon olevan vähän yli kuusi. Ei kuitenkaan väsyttänyt ja menin rantaan.

Istuskelin rantakivellä, kun Emmi tuli viereeni.

- Huomenta. Nyt lähdetään retkelle.

Emmillä oli peitto jo kainalossa ja hän veti minua kädestä.

- Sinä olet kyllä uskomaton.

En keksinyt mitään syytä vastustaa hänen ehdotustaan, koska minä halusin Emmiä sillä hetkellä aivan älyttömästi. Hän vei minut korkealle kalliolle, jossa oli pehmeä sammal. Kun hän oli levittänyt peiton, hän riisui itsensä ja sitten minut. Sen olisi pitänyt käydä toisinpäin, mutta se kuvasti hyvin hänen suoraviivaisuuttaan. Hyväilimme ja suutelimme toisiamme pitkään. Emmillä ei ollut kiire, vaan hän halusi minun hyväilevän häntä aina lisää. Makasin selälläni kalu kohti taivasta osoittaen. Emmi otti kalustani kiinni ja liikutteli esinahkaa. Sitten hän nuolaisi terskaani varovasti ja otti sen sitten suuhunsa. Hän oli kuin lapsi, joka oli saanut uuden lelun ja tutki sitä hämmästyneenä. Emmi upotti sen syvemmälle suuhunsa ja nuoli taas sen kärkeä.

Hän nousi päälleni kyykkyyn ja yritti istua sen päälle. Liikutin kädelläni kalua huulilla ja sain sen oikeaan paikkaan. Pyysin häntä laskeutumaan alas. Hitaasti hän upotti sen sisäänsä. Sitten hän alkoi ratsastaa. Sen näki Emmin ilmeestä, että tämä oli jotain sellaista, missä hän viihtyi hyvin. Hän sai määrätä tahdin. Paikka, jossa olimme, oli hieno. Aurinko paistoi, ja nuori pillu aamutuimaan maistui todella hyvälle. En voinut ajatella muuta kuin, että minulla on kaikki hyvin. Emmi näytti kauniilta. Hänen rintansa värähtelivät hänen liikkuessaan päälläni ylös alas. Kosketin hänen rintojaan ja rutistelin nännejä. Välillä käteni liukuivat hänen kylkiään pitkin hoikalle uumalle, josta lantio leveni. Pidin kiinni lantiosta, mutta en vaikuttanut sen liikkeeseen. Annoin pillun tehdä työtään omaan tahtiinsa. Emmi lähestyi huippuaan. Siitä ei voinut erehtyä. Lopussa hän kiihdytti tahtinsa rajuksi ja sai sitten orgasmin.

- Sinä olit ihana heppa, Emmi sanoi maattuaan hetken mahani päällä.

Nostin häntä vähän kainaloista ja imin hänen nännejään ja hieroin rintoja. Kalu seisoi kovana ja pilluun oli vielä päästävä. Kieräytin Emmin viereeni ja nostin hänen peppunsa pystyyn. Pillu näytti siitä suunnasta vieläkin kiihottavammalta. Työnsin kaluni huulille ja sisään. Takaapäin pillu tuntui entistäkin tiukemmalta. Pidin lanteista kiinni ja työnsin reippaasti nuoreen pilluun.

- Sinä olet upea tamma, sanoin.

Sillä kertaa minua ei hävettänyt yhtään. Tuntui, että Emmi halusi sitä ja minä halusin häntä. Siinä tyydytettiin toistemme haluja ja se tuntui hyvälle. Ei siitä tarvinnut muille kertoa. Jos joku olisi paria päivää aikaisemmin tullut kertomaan, että minä nain kaikkein mieluimmin 16-vuotiasta tyttöä, olisin varmasti kieltänyt moisen väitteen. Totta se vaan oli, jos näistä kolmesta naisesta puhutaan.

Oli mahtavaa katsella, miten kalu työntyi Emmin pilluun, joka oli kauniin pienen ryppyisen aukon alapuolella. Sen katselu kiihotti minua, mutta ei minulla ollut mitään aikeita siihen suuntaan. Luonnossa tuoksui hyvälle ja siihen sekoittui vielä myskin tuoksu. Parempaa yhdistelmää en tiedä. Spermani lensi syvälle Emmin pilluun.

Juuri ennen kuin Marjan kanssa lähdimme iltapäivällä mökiltä pois, Emmi tuli kuiskaamaan korvaani kiitokset siitä, että olin tehnyt hänestä naisen. En voinut tietenkään muiden läsnäollessa reagoida mitenkään. Koko automatkan mietin, olinko tehnyt hänet raskaaksi. Kotiin päästyämme soitin Emmin kännykkään. Hän kertoi menevänsä kotiin päästyään hakemaan apteekista katumuspillerin. Sillä tavalla ne tytöt huiputtavat vanhempaa miestä.
×
© Copyright Orkku.net 2020. All Rights Reserved.