"KREIKKA?!" kuulin huutavani, kun opettaja paljasti luokkaretken kohteen. Pääsisin kevään lopussa Kreikkaan luokkani kanssa. Olin onneni kukkuloilla, sillä en ollut pahemmin päässyt nauttimaan etelän lämmöstä. Saksassa, Sveitsissä ja Puolassa oli tullut käytyä nuorempana, mutta Kreikkaan! Valkoista hiekkaa ja aurinkoa! Mainio lopetus yläasteelle. Aloin innoissani odottaa kevättä.

Pääsiäislomalla sain kutsun erään rinnakkaisluokkalaisen mökille, jossa oli pienimuotoiset ajatukset irti koulusta -juhlat. Pistin ylleni tyylikkään kauluspaidan ja suihkautin uutta hajustettakin: vastakkaisen sukupuolen miellyttäminen oli minulle melko tärkeää ja olin aina melko huoliteltu lähtiessäni johonkin bailuihin. En ollut kuitenkaan turhamainen. Mökille päästyäni totesin mielessäni, että onneksi tuli lähtiessä katsottua pari kertaa peiliin. Sain paljon kiinnostuneita katseita tytöiltä, joita oli paikalla todella paljon. Suurin osa heistä oli vielä erittäin kauniita. Kaikki pojatkin juhlissa olivat todella mukavia eivätkä päätään aukovia juntteja. Täydelliset bileet, ajattelin.

Juttelin ihmisille ja pidin hauskaa muutaman lonkeron voimin noin kolme tuntia, kun huomioni kiinnittyi erääseen tyttöön, joka istui yksin isolla sohvalla. Herrasmiehenä menin ystävällisesti kysymään, sopiiko liittyä seuraan ja sain myöntävän vastauksen säteilevän hymyn kera. Tyttö oli bileiden emännän hyvä ystävä Venla. Mielestäni nimi oli kaunis, mutta sitäkin kauniimpi oli sen omistaja.

Venla oli minua ehkä parikymmentä senttiä lyhyempi, upea ruskeatukkainen tyttö, jolla oli kauniit merensiniset silmät. Hänen suorat hiuksensa ulottuivat ristiselkään asti, mutta ne olivat upean kiiltävät ja paksut. Mietin, kuinka paljon aikaa hän oli niihin käyttänyt. Ne olivat todella tummanruskeat, sävy lähenteli mustaa. Upeat. Hänen kasvonsa olivat sileät, melko vaaleat ja kuvankauniit. Hänellä oli yllään seksikäs kauluspaita, jonka pari ylimmäistä nappia oli jätetty kutsuvasti auki, mutta en kiinnittänyt siihen vielä sen enempää huomiota, sillä en halunnut antaa hänelle itsestäni huonoa kuvaa tuijottamalla hänen poveaan. En voinut kuitenkaan olla panematta merkille, että hänen rintansa vetivät katsetta puoleensa erittäin tehokkaasti. Ne olivat kuin luodut juuri sille vartalolle. Melko suuret, mutta ei liian suuret ja ne sopivat kokonaisuuteen täydellisesti. Nostin katseeni nopeasti takaisin hänen upeisiin silmiinsä, jotka juuri sillä hetkellä katsoivat helpotuksekseni muualle. Hän ei ollut huomannut katseeni harhailua. Loppuilta suorastaan hujahti Venlan kanssa jutellessa. Hän oli kertakaikkiaan ihana. Kotiin palattuani huomasin pääni olevan hieman pyörällä.

Kevään loppu koitti vihdoinkin ja koko yhdeksäs luokka, mukaan lukien Venla, odotti iloisena koulun pihassa lentokentälle vievää bussia kateellisten 7- ja 8-luokkalaisten seuratessa sivusta. Minulla oli yllä T-paita ja shortsit, jotka loivat hyvin kesätunnelmaa. Muillakin oli todella kevyt vaatetus, sillä lämpötila oli jo parinkymmenen asteen paikkeilla. Kesä oli hieman ajoissa, mutta sehän ei ketään haitannut.

Huomasin vilkuilevani tämän tästä Venlaa, jolla oli yllään tiukat ruskeat mikroshortsit ja valkoinen toppi. Ne korostivat hänen täydellisyyttä hipovia muotojaan upeasti. Kun hänen pitkät hiuksensa vielä liehuivat kevyesti tuulenvireessä, melkein unohdin olevani koulussa. Pihaan kaartava bussi kuitenkin raastoi minut haaveistani. Ryhdistäydyin ja nousin bussiin muiden mukana.

Istuimet täyttyivät melko nopeasti ja jäin käytävälle etsimään vapaata paikkaa. Huomasin bussin keskiosassa tyhjän istuimen ja menin hieman lähemmäksi katsomaan, kenen vieressä minun täytyisi istua koko matka lentokentälle ja samassa silmäni laajenivat aivan liikaa ja toivoin, ettei kukaan huomannut sitä. Venla. En voinut olla miettimättä, miten niin upea tyttö jäi bussissa yksin. Luulin, että hänen ympärillään kuhisisi ystäviä ja lääpällään olevia poikia, mutta siinä hän istui ja katseli hajamielisesti ulos. Upea näky. Havahduin ja huomasin vain katselevani häntä, joten kävelin hänen kohdalleen kysymään ujosti, sopiko hänen viereensä istua. Hän vastasi myöntävästi samalla säteilevällä hymyllä, jonka olin nähnyt pääsiäisenä. Kiitin häntä ystävällisesti ja istuin hänen viereensä. Hän alkoi melko nopeasti jutella niitä näitä ja muistin taas, miten ihana hän oli. Juttelin takaisin ja välillä sain hänet jopa nauramaan heleästi. Se kuulosti taivaalliselta. Olin ihastunut.

Noin tunnin ajettuamme ympäriltämme alkoi kuulua syvää hengitystä ja hieman kuorsaustakin: suurin osa oppilaista nukkui. Venla ilmoitti itsensäkin hieman väsyneeksi ja laski yllätyksekseni päänsä olkapäälleni. Päässäni alkoi pyöriä. Nostin vaistomaisesti käden hänen harteilleen ja pidin häntä kainalossani. Näin hänen hymyilevän.

"Haittaako jos torkahdan tähän?" hän kysyi ihanalla äänellään.

"Ei ollenkaan, nuku vain", vastasin niin ystävällisesti kuin pystyin ja hän hymyili taas. Hänen hiuksensa tuoksuivat ihanalta ja toivoin, että olisin voinut olla siinä loputtomiin. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja sulki silmänsä. Olin taivaassa.

Havahduin, kun bussi kurvasi lentokentän pihaan. Kirosin mielessäni itseäni, kun olin nukahtanut ja menettänyt monta arvokasta tuntia Venlan katselemisesta. Olin kuitenkin hyvilläni, kun hän oli edelleen kiinni minussa herätessään. Hän oli valtavan suloinen katsellessaan väsyneenä ympärilleen.

"Taisimme hieman nukahtaa", hän naurahti.

"Joo, ehkä vähän", sanoin ja hymyilin hänelle. Hänkin hymyili ja silitti poskeani. Se oli kuin huumetta. Tykkäsikö hän minusta oikeasti?

Lähdimme bussista ja varauduin päivän tylsimpään osioon: odotteluun ja lähtöselvitykseen. Venla nähtävästi oli jossain ystäviensä kanssa, sillä en nähnyt häntä juurikaan lentokentällä enkä edes koneessa, jossa jouduin istumaan parin muun pojan kanssa etuosassa. En keskittynyt koko lennon aikana lainkaan heidän juttuihinsa, mutten saanut untakaan. Ajattelin vain Venlaa.

Saavuimme lopulta Kreikkaan ikuisuudelta tuntuneen lennon jälkeen. Lentokentältä menimme bussilla hotellille ja kokoonnuimme aulassa. Kreikka vaikutti todella hienolta. Kaikkien iloksi opettaja ilmoitti, että saisimme kulkea omin nokkinemme iltaisin kaupungilla, kunhan olisimme kiltisti. Opettajamme oli hieman viinaan taipuva keski-ikäinen mies, joka ei nipottanut turhista. Olin varma, että lomasta tulisi mahtava.

Ensimmäisenä iltana menimme koko ryhmän voimin läheiseen ravintolaan illalliselle. Ruoka oli todella herkullista ja nautin hyvästä seurasta ja tunnelmasta. Seuraavana päivänä kävimme tarkastamassa paikallisen kylpylän, joka todellakin täytti odotukset. Sain jopa houkuteltua Venlan kanssani kylpylän kahvioon ja tarjosin hänelle jäätelön. Hän kiitti minua jälleen samalla vastustamattomalla hymyllään, joka vei minulta aina jalat alta. Olimme edelleen uima-asuissa ja huomasin kerran Venlan katsovan melko treenattua vartaloani. Hän katsoi minua silmiin ja tajusi, että olin huomannut hänen tuijotuksensa ja lehahti helakanpunaiseksi. En voinut olla hymyilemättä hänelle, sillä hän näytti valtavan söpöltä punastuessaan. Pelastin hänet tilanteesta kysymällä, mitä hän piti lomasta. Unohduimme taas keskustelemaan kaikesta mahdollisesta, ilmeisesti melko pitkäksi aikaa, sillä valvojamme tuli kahvion ovelle käskemään meitä takaisin: oli aika lähteä takaisin hotellille. Toivotin hotellin ovella Venlalle hyvää yötä ja sain häneltä suukon poskelle. Se oli lamauttavaa. Venla hymyili ihanasti ja lähti huoneeseensa jättäen minut jälkeensä tuijottamaan.

Seuraava päivä oli vapaata ja saimme tehdä mitä lystäsimme. Pelasin melkein koko päivän lentopalloa muiden poikein kanssa rannalla tyttöjen katsellessa sivussa rantavarjojensa alta. Illalla kävin suihkussa ja menin vielä hotellin terassille katselemaan ilta-aurinkoa ja haukkaamaan happea. Se oli melkein tyhjä, mutta siellä istui yksi ainoa ihminen. En voinut uskoa sitä todeksi. Venla istui aivan yksin hotellin terassilla lukemassa kirjaa isossa nojatuolissa. Muut olivat varmaan jo huoneissaan nukkumassa. Menin hänen luokseen ja tervehdin iloisesti. Hänkin näytti ilahtuvan minun näkemisestäni.

"Miks sä oot täällä ihan yksin?" kysyin hymyillen.

"Ei oikein väsytä vielä, niin päätin tulla tänne vähän rentoutumaan", hän vastasi.

"Okei, muakaan ei tahdo väsyttää vielä yhtään. Haluisitko sä vaikka lähtee mun kans käveleen tonne rannalle? Siellä on tosi hienonnäköstä näin illalla", ehdotin.

Venlan ilme kirkastui. "Joo! Se ois tosi ihanaa", hän sanoi samettisella äänellään. Lähdimme rannalle.

Hiekka tuntui illalla mukavan viileältä jaloissa. Ranta oli tyhjä, sillä oli jo melko myöhä. Kävellessämme Venla otti minua kädestä kiinni ja jalkani irtautuivat taas maasta.

"Istutaan tuonne", Venla sanoi ja osoitti valtavaa pyyhettä, joka oli jätetty hiekalle levälleen. Istuimme sille ja otin Venlan kainalooni. Hän laski päänsä olalleni ja hymyili.

"Sun vieressä on tosi hyvä olla", hän sanoi hiljaa.

Nyt se oli pakko sanoa. Parempaa tilaisuutta ei tulisi ikinä.

"Niin sunkin", sanoin.

"Venla, tota... Musta on tuntunu koko täällä olon ajan, ja kauemminkin, että mä oon aika ihastunu suhun."

Venla katsoi minuun ja hymyili. "Mäkin oon ihastunu suhun. Mun piti sanoo se sulle, ku saan tilaisuuden, mut sä näköjään kerkisit eka", hän naurahti. Katsoin häntä silmiin pitkään ja tunsin takanani jonkin näkymättömän voiman työntävän päätäni hänen päätään kohti. Hänkin hivuttautui minua kohti ja tunsin hänen pehmeät huulensa omillani. Suljin silmäni ja suutelin häntä hitaasti ja nauttien joka sekunnista. Hänkin tuntui nauttivan. Hengitimme todella syvään.

Venla etsi kädellään hiuksiani ja aloin hivuttaa kättäni hänen selkäänsä pitkin. Hän työnsi minut hellästi alas makuulleni irroittamatta huuliaan omistani hetkeksikään. Olin aivan ekstaasissa. Touhuilin koulun upeimman tytön kanssa keskellä öistä uimarantaa! Hän alkoi avata kauluspaitani nappeja, ja laskin käteni hitaasti hänen ihanan pyöreälle pepulleen. Se tuntui pehmeältä harmaiden college-housujen läpi. Hän riisui paitani ja suuteli lihaksikasta rintaani. Vein omat käteni hänen topilleen ja aloin nostaa sitä ylös, jolloin hän nosti kätensä, jotta sain riisuttua sen. Hän näytti taivaalliselta mustissa rintaliiveissään, joita en ehtinyt ihailla kauaa, sillä hän riisui ne itse todella kiihkeästi. Venlan rinnat olivat juuri niin ihanat kuin kuvittelin: ne olivat pyöreät ja melko isot. Otin ne käteeni ja hyväilin niitä hitaasti. Ne tuntuivat pehmeiltä. Hän kumartui ylleni, ja hipaisin vasempaa rintaa kielelläni. Hän huokaisi nautinnosta. Otin nännin suuhuni ja näykin sitä kevyesti hampaillani, jolloin hän huokaili lisää. Kuljetin kieltäni hitaasti hänen rinnoillaan ja me molemmat todella nautimme siitä.

Pian Venla alkoi hivuttaa käsiään kylkiäni pitkin alaspäin ja annoin hänen siirtyä avaamaan vyötäni. Hän veti housuni hitaasti alas ja laski kätensä boksereideni etumukselle ja hymyili tuntiessaan kovan seisokkini. Hymyilin itsekin silkasta nautinnosta. Venla ujutti sormensa boksereideni vyötärön alle ja veti alushousuni pois. Hän ihaili hetken melko kookasta elintäni ja oli tarttumassa siihen kädellään, kunnes otin hänen kyljistään kiinni ja hellästi kaadoin hänet makuulleen. Riisuin hitaasti hänen housunsa ja kiusoittelevasti hyväilin hänen paljaita sääriään ja reisiään. Ne olivat ihanan sileät. Hänellä oli mustat alushousut, jotka olivat luultavasti samaa asua rintaliivien kanssa. Vedin ne pois ja tunnustelin kädelläni hellästi hänen täysin sileäksi ajeltua alapäätään. Hipaisin sormellani hänen klitoristaan, jolloin hän päästi äänekkään huokauksen ja värähti. Se oli valtavan kiihottavaa. Venla tarttui kädellään kalustani ja työnsi minut makuulle. Hän alkoi liikuttaa kättään edestakaisin tahtia hitaasti nopeuttaen jäykän penikseni ympärillä ja suuteli samalla vatsaani. Se tuntui ihanalle. Huomasin, ettei Venla ollut lainkaan kokenut, mutta se kiihotti minua vain enemmän. En ollut itsekään kovin kokenut, mutta mietin, mahtoiko tämä olla Venlalle jopa ensimmäinen kerta. Se olisi sopinut minulle paremmin kuin hyvin.

Venla toi suunsa aivan korvalleni ja kuiskasi hiljaa: "Haluan sua." Suutelin häntä suulle ja kaulalle ja etsin käsiini farkut, joiden taskusta kaivoin rahapussin. Onneksi minulla oli tapana pitää siellä aina ylimääräistä kumia, vaikka en odottanutkaan tällaisiin tilanteisiin joutuvani. Näytin kondomia kysyvästi Venlalle ja hän nyökkäsi hymyillen. Suutelin häntä, samalla kun repäisin paperin auki.

"Minä haluan", Venla sanoi ja otti kondomin kädestäni. Asetuin selälleni ja hän alkoi ujuttaa kumia kaluni päälle. Se tuntui mahtavalta. Saatuaan suojan paikalleen hän nousi hitaasti päälleni hajareisin. Pidin hänen oma-aloitteisuudestaan. Otin kiinni peniksestäni ja pidin sitä paikoillaan, kun Venla laskeutui varovasti päälleni istumaan. Kaluni upposi pohjaan asti hänen todella tiukkaan pilluunsa. Tunsin kosteuden kumin läpi. Hän oli hetken paikoillaan totutellakseen tunteeseen, ja odotin kärsivällisesti katsellen häntä ihaillen. Hän alkoi hitaasti liikuttaa lantiotaan ylös ja alas ja yhdyin tahtiin. Hyvin pian rakastelimme rannalla todella kiihkeästi ja nautinnollisesti. Päästimme molemmat pitkiä huokauksia.

Vähän ajan päästä tunsin, etten kestäisi enää kauaa. Venla nähtävästi kesti vielä vähemmän kuin minä, sillä hänen lantionsa alkoi täristä voimakkaasti ja häneltä pääsi todella äänekäs ja pitkä voihkaus. Se oli minulle liikaa ja laukesin tuntien koko vartalon läpi kulkevan nautinnon aallon. Unohdin missä olin.

Kului hetki, ennen kuin palasimme tajuihimme ja Venla huohotti päälläni ja minä hänen allaan.

"Se oli ihanaa", hän sanoi huohottaen edelleen. Hän nousi päältäni ja asettui viereeni. Vedin kumin pois, sidoin sen kiinni ja heitin mereen, sillä olimme aivan rannan tuntumassa.

"Se oli taivaallista", kuiskasin hänen korvaansa ja suutelin häntä.

Makasimme kiinni toisissamme pitkän hetken ja nautimme olostamme. Lopulta päätimme pukea päällemme ja lähteä takaisin hotellille. Tällä kertaa sain hyvänyönpusun suulle enkä poskelle. Menin huoneeseeni ja nukahdin onnellisena.
×
© Copyright Orkku.net 2020. All Rights Reserved.