Tagi: Monta miestä yhden naisen kanssa

Sivu 1

gugu55 Syrjähypyt
18.08.2018
21884 näyttökertaa
4.24

Ovikello soi. Avasin oven Mikalle,joka oli tulossa meille yhdeksi yöksi kylään. Mika tuli suoraan lentokentältä ja me asuimme sopivasti kentän vieressä ja mikä Mika Oulusta, joten oli turhaa laittaa Mikaa matkaamaan vielä niin pitkää matkaa. Mika oli minulle tuttu armeija ajoilta. Totta puhuen hän oli niitä harvoja keihin pidän vieläkin yhteyttä. Tyttöystäväni Sanni laittoi pientä...

Tavis Insesti ja Sukulaisseksi
08.07.2019
45273 näyttökertaa
4.43

Oli heinäkuu ja viikonloppu koitti. Olin lähdössä illalla ystäväni kanssa ravintolaan ja poikani Teemun kanssa oli sovittu että menee kavereidensa kanssa mökillemme yöksi. Mökki sijaitsi lähellä kotikaupunkiamme. Teemu oli 20 vuotias ja päässyt jo armeijasta. Itse olin tuolloin 40 vuotias ja Teemu asui jo omassa yksiössään. Ilta koitti ja lähdimme Tarjan kanssa ravintolaan. Söimme hyvin...

Hype Muut
28.03.2020
10037 näyttökertaa
1.00

Olimme varastolla kaverini kanssa. Suunnittelimme kaupan ryöstöä ja suunnitelma oli valmis ja päätin kerrata suunnitelman kaverini kanssa. 1. Piilokameran irroitus takaoven vierestä ja oven koodin katsominen kamerasta. 2. Sä meet tutkimaan muut paikat mä otan rahat kassakaapista. 3. Poistuminen takaovesta pako-autolle. Suunnitelma oli valmis ja vedettii mustat kuteet päälle ja kommandopipot mukaan. Ajoimme kaupan pihalle...

Borg Tositarinat
06.05.2020
41571 näyttökertaa
4.27

Tämä mieltä hämmentävä illanvietto sattui pari viikkoa sitten. Se oli sekä kiihottava, että samaan aikaan pientä mustasukkaisuutta herättänyt tapahtuma. Tunteeni ovat edelleen erittäin ristiriitaiset ja pitikin kirjoittaa tämä ylös, jotta saisin asian käsiteltyä. Kenenkään kanssa en tietty kehtaa asiaa ottaa puheeksi, ei sovi luonteeseen, että tällaisesta voisi edes ajatella puhuvansa. Elämämme suunta muuttui, mutta suoraan...

322 Seksinovellit
16.04.2021
2441 näyttökertaa
0.00

Kävelin mökkimme pihatietä ja sisältä kuului vaimeaa vaikerrusta. Pysähdyin kurkkaamaan ikkunasta mitä sisällä tapahtuu. Vaimoni nojasi kyynärpäillään sohvan selkänojaan farkut nilkoissa ja isokokoinen palkkamani remonttiporukan esimies nai häntä takaapäin. Vaimoni Alice vaikersi: ai että sulla on ihana kyrpä, älä vaan lopeta vielä, tuntuu niin hyvältä taas. Sää taidat tykätä kun sua pannaan isolla kysyy mies ...

03.03.2022
13485 näyttökertaa
0.00

Olimme vaimon Sirpan kanssa Nallikarissa viikolopun mökki reissulla. Menimme heti aamusta rannalle kylmälaukku ja vitit mukana, oli rauhallista ja makoilimme jonkin aikaa. Siirryimme mökkiin Sirpa valitti että nahka vähän paloi voitelin vartaloa aika eroottisesti vaimo kävi kuumana rasvasi myös minut ja kalun kunnolla,tämä pitää olla illalla kunnossa. Menimme uudelleen samaan paikkaan lähellä oli poikia heittämässä...

06.06.2021
1190 näyttökertaa
0.00

Ajeltiin Oulun kaupungissa, vaimo oli taas vauhdissa, tiukka kesämekko yyllytyksestäni vain mekko ja kengät. hieroi pohjettani otetaan hotelli ja mennään. Ei menyt voida pitää keritä Rukalle. Ajelimme rautatieaseman lähellä Scandig hotellin terassilla oli mies porukkaaa mene tuonne oluelle kyllä joku sinua kiilaa saat lisää kiihkoa. Kävelimme kadulta eri aikaan, istuin miesporukan lähelle, vaimo tuli oluen...

26.06.2021
1474 näyttökertaa
0.00

Vuokrasimme Penalta mökin meitä oli neljä miestä, Esa, Pekka, Mikko ja Matti. Pena tuli myös mökille. Laitettiin verkot veteen, heiteltiin tikkaa ja kaljoteltiin. Istuskeltiin ulkona kun pihaan käveli kaksi naista, Pena nousi heti ja meni vastaan olivat hänen tuttuja, illanpäälle Pena häipyi naisten kanssa. Penan vaimo soitti, käske Pena puhelimeen minun oli pakko kertoa että...

27.06.2021
2188 näyttökertaa
0.00

Olimme viikonlopulla Oulussa reissulla Olimme perjantai iltana perillä, muutama olut ja nukkumaan. Aamulla käveltiin järvenrantaa , jonkin matkan päässä rannalla oli miehiä saunalla ja olivat menossa verkkohommiin. Miehet oli noin 50 - 60v ikäisiä. Joivat wiskiä ja konjakkia, Satukin otti kiitettävästi ja vähän humaltu. Satu kyseli myyttekö meille kalaa jos saatte enemmän, ei me myydä...

×
© Copyright Orkku.net 2020. All Rights Reserved.